Anno még a csodájára jártak az új honlapodnak és büszkén képviselte a vállalkozásodat.
Nem is csoda, hisz rengeteg idődbe és energiádba került, míg megtervezted és felépítetted. Viszont azóta…
Azzal, hogy megszabadulsz a weboldal okozta feladatoktól, végre több időd jut a kikapcsolódásra, a feltöltődésre is, valamint azokra a dolgokra, amik igazán számítanak.
Ezek nem csak üres ígéretek, hanem szerződésben is vállalt kötelezettégek, hogy lásd, védve vagy.
Egy 4 lépéses folyamat veszi kezdetét, ami így tevődik össze:
1., Kitöltöd az űrlapot. Fontos, hogy itt csak pár dologot kell megadnod és maga a kitöltés csupán pár percedet veszi igénybe.
2., A második lépés ezt követően, hogy e-mailben felveszem veled a kapcsolatot 24 órán belül. Azért, hogy még jobban megismerjem az igényeidet, fogsz tőlem kapni egy igényfelmérő kérdőívet, amivel már mélyebbre ásunk a projektbe, hogy minél tisztábban lássam, mit is szeretnél.
3., Miután megkapom tőled a kitöltött kérdőívet, egyeztetünk egy ingyenes és minden kötelezettségtől mentes Google Meet konzultációra időpontot. Itt átbeszéljük a válaszaidat, és hogy hogyan fogunk tudni együttműködni.
4., Ezt követően fogom tudni elkészíteni az árajánlatot, amit megküldök neked és amint sikerül megegyezni, megkezdjük a közös munkát.
A közös munka így fog kinézni:
1., Az elfogadott árajánlatot követően megküldöm neked a szerződést, amiben fixáljuk a feladatokat és a teljesítés határidejét is. Amennyiben kérdéseid merülnek fel a szerződésben írottakkal kapcsolatban, akkor azokra természetesen válaszolni fogok.
2., Aláírás után a munkadíj felének átutalásához előlegszámlát kapsz tőlem és amikor megérkezik a bankszámlára az összeg, akkor végre megkezdődik kettőnk valódi közös munkája. Itt jegyzem meg, hogy amennyiben korábban kérted a WebAudit szolgáltatásomat, akkor annak árát kedvezményként fogod tudni érvényesíteni.
3., Egy úgynevezett drótváz segítségével fogom bemutatni az elképzelést, amivel korszerű dizájnt kap az oldalad. Fontos, hogy marketing szemlélettel készül, azaz támogatja az értékesítést és a könnyű navigálást is.
4., Szükség szerint az arculati elemeket is felújítjuk, tehát gondosan megválogatjuk a leendő színeket, betűtípusokat, ikonokat és képeket is, hogy a megfelelő összhatást elérjük. Fontos, hogy a vállalkozásod stílusát és egyediségét tükrözze.
A bemutatott látványterven igény szerint módosítok, amíg teljesen el nem nyeri a tetszésedet.
5., Az elkészült dizájnt aztán „webre viszem”, ami annyit jelent, hogy egy ideiglenes aldomainen fog az építkezés zajlani. Erre azért van szükség, hogy a jelenlegi oldalad addig is elérhető maradjon, és ne legyen forgalom kiesés. Amint a felépített oldal is zöld utat kap, csak akkor fog a végleges helyére kerülni, vagyis a Te tárhelyedre és webcímedre (domainedre).
6., Egyes technikai beállítások, mint például a sebesség, az alapvető SEO beállítása, követőkódok bekötése csak a végleges tárhelyen válik lehetővé.
7., Tesztelés és tesztelés, hogy lássuk, minden megfelelően működik (például amennyiben időpontfoglaló rendszer, hírlevélküldő rendszer is beépítésre került, vagy bankkártyás fizetés is integrálva lett, akkor ezekre különösen nagy figyelmet kell fordítani). Csak azt követően adom át a projektet, hogy minden rendben működik.
8., Te döntesz, hogy magad szeretnéd az oldalt kezelni, vagy inkább a a bizniszeddel szeretnél foglalkozni és kiszervezed a karbantartást. Ebben az esetben egy szerződés is megkötésre kerül, amiben pontról pontra rögzítve van, hogy mi mindenre terjed ki a szolgáltatásom.
9., Igény szerint a továbbiakban bővítés és módosítás is lehetséges, ami külön megegyezés tárgya.
Ezt előzetes felmérés nélkül nem tudom sajnos megállapítani, mert az oldalak tartalmának mennyisége nagyon meghatározó.
De hogy ne hagyjalak válasz nélkül és legyen viszonyítási alapod, egy 3-5 oldalas weboldal felújítása olyan 200-250 ezer forinttól indul. Amennyiben ezt még szeretnéd további hasznos funkciókkal is bővíteni (pl: időpontfoglaló, bankkártyás fizetés), akkor az még további egyeztetést igényel.
Ezt a projekt nagysága határozza meg és hogy minden szükséges anyag a rendelkezésdre áll-e ahhoz, hogy a felújítást elvégezhessem.
Röviden: addig dolgozom rajta, amíg elnyeri a tetszésedet.
Kizárólag WordPress alapú weboldalakkal foglalkozom és ehhez némi HTML és CSS kódolást is használok, hogy még szebb és látványosabb legyen a végeredmény. Az építéshez jelenleg az Elementor PRO-t használom.
Egyelőre csak WordPress alapú weboldalakkal foglalkozom. Viszont amennyiben nyitott vagy hogy válts WordPress alapúra, akkor együtt fogunk tudni működni.