WebAudit

A weboldalad a
bizniszed ellensége?

Tudd meg, mik azok a láthatlan hibák a honlapodon,
amik miatt vevőket veszítesz.

Ismerősek ezek a problémák?

Amikor elkészítetted a honlapodat büszke voltál magadra és szuper volt látni, ahogy beérett a munkád gyümölcse.
Viszont Te is látod, hogy egy weblap folyamatos figyelmet igényel és nem elég csak egyszer összekattintgatni, hogy aztán évekig hozza neked a bevételt.
Az eltelt idő alatt lelassult, megfakult a régi fénye és már nem hozza azt, amit vársz tőle.
Pedig te továbbra is…

És nem tudod kitalálni, mi a gond.

Az első lépés

Miért érdemes a webaudit mellett döntened?

Mert a nagyobb sikerek eléréséhez először az alapokat kell rendbe rakni.
80+ szempont alapján összetett képet kapunk a honlapodról és annak teljesítményéről.
Egy ilyen audit során…

Felfedem a rejtett hibákat

Sok esetben szinte észrevétlen apróságokon múlik a nagyobb eredmény elérése.

Rámutatok a hiányosságokra

Weblapod sikeressége számos technikai és marketing tényező együttes meglététől is függ.

Stabil alapok a folytatáshoz

Az elemzésnek köszönhetően konkrét javaslatokat kapsz a hatékonyabb működésért.
Érdekelnek a részletek?

Sebesség

Egy weboldal betöltési sebessége alapvető fontosságú a felhasználói élmény és a konverzió szempontjából.

Gondolj csak bele:

Hányszor csuktál már be egy oldalt, mert túl lassan töltődött be?
Ezzel nem vagy egyedül. A kutatások azt mutatják, hogy a látogatók több mint 30%-a elhagyja az oldalt, amennyiben 3 másodpercnél tovább tart a betöltés.

A lassú betöltés nem csak a látogatókat frusztrálja, de a bevételedet is ronthatja. Egy 1 másodperces késés a betöltési időben 7%-kal csökkentheti a konverziós rátát.

Ezért kiemelten fontos, hogy a weboldalad villámgyorsan betöltődjön. A weboldal auditálás során alaposan megvizsgálom a betöltési sebességet befolyásoló tényezőket, és konkrét javaslatokat teszek a javításra.

Néhány terület, amit a vizsgálat során érintek:

  • Képoptimalizálás: A képek a weboldalak legnagyobb fájljai, ezért a méretük optimalizálása jelentősen javíthatja a betöltési sebességet.
  • Böngésző gyorsítótár: A böngésző gyorsítótár kihasználása segíthet a weboldal elemeinek gyorsabb betöltésében.

Webdesign

A weboldalad megjelenése kulcsfontosságú a látogatók megnyeréséhez és megtartásához. A weboldal auditálás során megvizsgálom a weboldalad designját, hogy az mennyire:

  • Egységes és letisztult: Harmonikus színvilág, max. 2-3 betűtípus, következetes formavilág.
  • Modern és vonzó: Megfelel a célcsoport ízlésének, professzionális benyomást kelt.
    Könnyen olvasható és navigálható: Jól áttekinthető a tartalom, kiemeltek a címsorok, intuitív a menürendszer.
  • Mobilbarát: Tökéletesen jelenik meg minden eszközön.

Felhasználói élmény (UX)

Megvizsgálom, hogy mennyire „áll kézre a weboldalad”, mennyire könnyű a kezelhetősége.

A teljesség igénye nélkül jöjjenek a fókuszpontok:

  • Menü: Könnyen elérhető, átlátható, logikusan felépített?
  • Linkek: Egyértelműek, informatívak, kattinthatóak?
  • Elérhetőségek: Jól láthatóak, minden oldalon megtalálhatóak, kattinthatóak (telefonszám)?
  • Ismert elemek elhelyezkedése: Megszokott helyen található-e meg a menü, kereső stb.?
  • Oldalak elnevezése: Egyértelműen tükrözi az oldal tartalmát?
  • Megjelenés a böngészőkben: Jól jelenik meg a leggyakoribb böngészőkben (Chrome, Firefox, Edge)?
  • Szövegek olvashatósága: Megfelelő betűméret, kontraszt, háttér?
  • White space-ek használata: Megfelelően tagolja az oldalt, segíti a pihenést?
  • Blokkok elkülönülése: Vizuálisan elkülönülnek a tartalmilag eltérő blokkok?
  • Favicon: Jelen van, segíti az oldal beazonosítását?
  • Betöltődés: Minden oldal gyorsan és hibátlanul betöltődik?

Mobil reszponzivitás (UX)

Akár az első helyen is szerepelhet ez a szempont, hiszen manapság már a látogatók több mint 70%-a mobiltelefonról érkezik.

Éppen emiatt az elemzésem során a mobilbarát működést is górcső alá veszem:

Pár fókuszpont:

  • Betűméret: Kényelmes olvasás minden eszközön.
  • Könnyen kezelhető menü: Mobilbarát navigáció.
  • Teljes betöltődés: Minden elem, kép, grafika tökéletesen jelenik meg.

Weboldal tartalom

A dizájn megfog, a szöveg megtart, de nem mindegy, hogy milyen formában.

Ezeket ellenőrzöm:

Releváns és megfelelő mennyiségű tartalom:

  • A vállalkozásodhoz, célcsoportodhoz illeszkedő, informatív szövegek vannak e az oldalon.
  • Megfelelő szövegmennyiség megléte a bizalom és a keresőoptimalizálás érdekében.

Hibamentes és egyedi:

  • Helyesírási és nyelvtani hibák
  • Jó minőségű, bizalomépítő szöveg

Olvasmányos és strukturált:

  • Szóismétlések elkerülése szinonimákkal
  • Jól tagolt, könnyen olvasható szöveg
  • Felsorolások, bekezdések, címsorok használata

Minőségi tartalom:

  • Valós értéket ad a látogatóknak
  • Erősíti a bizalmat és a konverziót

Egyértelmű oldalcímek:

  • Tükrözik az oldal tartalmát
  • Segítik a felhasználók tájékozódását

Marketing

A weboldalad értékesíti a szolgáltatásodat. Pont.

Ehhez egyebek mellett az alábbi feltételeknek kell teljesülniük, a teljesség igénye nélkül:

  • Kapcsolatfelvétel: Könnyű-e felvenni a kapcsolatot a weboldal tulajdonosával?
  • Célcsoport megszólítása: A szövegek a célcsoportot szólítják meg?
  • Probléma-vágy-megoldás: Bemutatja-e a weboldal a célcsoport problémáit, vágyait és megoldásokat kínál-e?
  • Felhívás cselekvésre (CTA): Egyértelműek és kitűnnek-e a CTA-k?
  • Ajánlat: Szemrevaló és vonzó-e az ajánlat?
  • Marketing szövegezés: Meggyőző és érzelmeket megmozgató a szöveg?
  • Közösségi média: Jelen van-e a vállalkozás a social media felületeken?
    És még további szempontok…

„Számomra nagyon érdekes volt az a nézőpont, ahogy külsős és szakmai szemmel nézted az egészet. Hihetetlen, hogy így mennyivel másabb a fókusz, mint ahogyan én látom belülről.
Ez számomra nagy segítség volt!”

Csór Krisztina

Eddig érdekel, de...

Én is tudom igényelni?

Érdemes kérned az auditot, amennyiben...
Sajnos nem fogok tudni segíteni, mert...
Mire számíthatok?

Ilyen egyszerűen tudod kérni magadnak

Töltsd ki az űrlapot

Első lépésként kérlek, hogy lentebb görgetve töltsd ki a megrendelő űrlapot, ügyelve az adatokat pontosságára. Ez a számlázás miatt is fontos.

Megkezdjük a közös munkát

24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot és megküldöm a WebAuditról szóló díjbekérőt.
Az audit alapára 25.000 forint (AAM).
Amint ennek összegét átutaltad,
belemélyedek a weboldaladba.

Elemzés átadása

A vizsgálat általában 4-5 napot vesz igénybe (az oldal nagyságától függően). Az elemzésben nem csak a hibákat, hanem a jól működő dolgokat is kiemelem, és javaslatot teszek ezek javítására vagy hatékonyabbá tételére.

Foglaljuk össze, hogy mit kapsz az audit után

és az elmaradhatatlan bónusz

Milyen garanciát vállalsz a munkádra?

Hiszek abban, hogy értéket adok számodra az audittal: rendbe tesszük az alapokat, kijavítjuk a technikai és dizájn hibákat, tovább csiszolunk a működő dolgokon és így a következő szintre emeljük a weboldalad minőségét.

A szavaimnak azzal is súlyt adok, hogy én, Somogyvári Zoltán vállalom, hogy amennyiben a fentiek nem teljesülnek, akkor visszaigényelheted a csomag teljes árát az elemzés átadásától számított 14 napig, és barátokként válunk el.

Lesd meg azért, hogy mit mondanak mások

Nézd meg, ki vizsgálja át weboldalad
(csak röviden, 1 percben)

Készen állsz a szintlépésre?

Meggyőztél, kérem az auditot

ÁRA: 25.000 FT

Az űrlap kitöltése után kattints a „Kérem” gombra. Ezt követően 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot és küldöm az audit díjbekérőjét.

Kérdések, amik bizonyára
neked is eszedbe jutottak

Az audit ára 25.000 Ft (AAM), ami egy egyszeri díj.

Miután kitöltöd az űrlapot a rendelésről, én elkészítem a szolgáltatás díjbekérőjét. Ezt elküldöm neked e-mailben. A fizetést átutalással fogod tudni elvégezni a számlán található adatokkal.

Elegendő csak a weboldalad címét megadnod ahhoz, hogy a vizsgálatot elvégezhessem. A komolyabb vizsgálathoz profi szoftvert veszek igénybe, amihez szintén elegendő a honlapod linkje.

Az elemzésről egy videófelvételt fogsz kapni, amiben konyhanyelven magyarázom el a vizsgálati pontokat. Természetesen pdf dokumentum is járni fog a videó mellé.

A videó jobban befogadhatóvá és könnyebben megvalósíthatóvá teszi a javaslatokat.

Fontos, hogy tudd, a vizsgálat a teljes weboldara kiterjed, hogy még jobban láthassuk az oldaladban rejlő potenciált.

Amennyiben az elemzésben tett javaslataim nem teljesítik a céljukat, akkor az átadástól számított 14 napon belül visszaigényelheted a csomag árát.

Általában 4-5 nap szükséges egy weboldal vizsgálatához.

Megnyugtathatlak, hogy mindent konyhanyelven fogok elmagyarázni 🙂

Természetsen, sőt, bátorítalak is, hogy legyenek kérdéseid.

Jelen tudásom és tapasztalatom a WordPress oldalakra terjed ki, így leginkább abban tudok neked is segíteni. Amennyiben tervezed, hogy váltani szeretnél WordPress-re, akkor tudok segíteni.

Ne arról dönts, hogy kell-e neked a WebAudit...

… hanem dönts inkább arról, hogy:
Egy kattintásra vagy a döntéstől