Marketingalapú weboldalak jógaoktatóknak.

Fitneszipari vállalkozóként jógastúdióban dolgozol
és szeretnél magadnak egy olyan weboldalt, ami csak
a Te szolgáltatásodat mutatja be?
hero_mockup

Te is gondolkodtál már egy
saját weboldalon?

De ilyenkor mindig eszedbe jutott, hogy ez bizony…
Nehéz
Sok jógás van és nem tudod, Te mivel tudsz kitűnni a tömegből.
Bonyolult
Nem tudsz weboldalt készíteni és
nem értesz a marketinghez.
Sok idő
A család és a munka mellett nincs időd, hogy ezeket megtanuld.
Te pedig
Ha ezek közül akár csak egy is igaz rád,
akkor kérlek, görgess lejjebb!
Elfogadsz tőlünk egy kis segítséget?

Ebben az ebookban összegyűjtöttünk 40+ lehetséges variációt számodra, hogy gyorsan megtaláld a célközönséged, akire rá tudod szabni az egyedi szolgáltatásodat.
Első lépésként ez segít téged kitűnni a tömegből!
Nyugi, csak 5 oldalas 🙂

Tudtad?
Így segíti a vállalkozásodat
egy saját weboldal.

A weboldaladra úgy kell tekintened, mint egy eszközre, aminek jól meghatározott
feldatokat kell ellátnia ahhoz, hogy segítse a vállalkozásodat, vagyis:
1. Érdeklődőgyűjtés
2. Bizalomépítés
3. Ügyfélszerzés
4. Eladás
5. Márkaépítés
6. Növekedés
Összefoglalva: a weboldalad a Te online névjegykártyád, amivel igyekszel
minél kedvezőbb hatást gyakorolni a látogatóidra,
hogy aztán ők a te klienseiddé váljanak.
Most, hogy tudod, miben segít egy saját weboldal, nézd meg,
hogy kik és hogyan tudnak segíteni
Neked a céljaid elérésében.

Ismerj meg minket
és a hogyanokat

Somogyvári Zoltán vagyok és 2020 óta tanulok webdesignt, valamint online marketinget hazai szakértőktől, hogy szebbnél szebb és még annál is hasznosabb oldalakkal kápráztassam el azokat, akik megtisztelnek a bizalmukkal.
Szeretek virtuózkodni a weben, hogy ezzel is kiéljem a kreativitásomat és nem riadok vissza a látványosabb megoldásoktól sem, hogy ezzel is megragadjam a célközönséged figyelmét.

Hogyan segítek Neked?
Itt azonban nem állunk meg, mert Te is tudod, hogy önmagában a szép weboldal nem elég, szeretnénk a célközönségeddel is megismertetni!
Ágoston Kristóf vagyok, és bizonyára Te is ismered a mondást, hogy a „Google a barátod”. Nos ez a barátság köztünk kölcsönös, ugyanis minden tudásommal azon leszek, hogy a Te bizniszedet népszerűsítsem, akár a Google, akár a Facebook platformjáról legyen szó.
Tapasztalatomat saját milliós bevételű webshopban és ügynökségi megbízásokból szereztem, hogy ne a Te pénzeden kelljen megtanulnom a hirdetéskezelést, és hogy nálad már csak a bevállt módszereket alkalmazhassam.
Hogyan segítek Neked?

Miért érdemes minket választanod?

Emlékszel? Fentebb írtuk, hogy eszközként kell tekintened a weblapodra, ami segíti a vállalkozásodat.
Mi pontosan ezt tesszük és ezeket az elveket tartjuk szem előtt:
1. Stabil marketing
alapok
Sok jógás van és nem tudod, Te mivel tudsz kitűnni a tömegből.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

2. Rendszert építünk, nem weboldalt
Sok jógás van és nem tudod, Te mivel tudsz kitűnni a tömegből.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3. Nem tűnünk el
garancia
Sok jógás van és nem tudod, Te mivel tudsz kitűnni a tömegből.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kiknek nem ajánljuk a szolgáltatásainkat?

Ha az alábbi felsorolásból akár csak EGYET is
igaznak érzel magadra nézve, akkor nem fogunk tudni segíteni:
Nem tudsz heti plusz 1-2 órát kiszorítani arra, hogy figyelemmel kísérd a saját projekted alakulását.
Nem a webes dolga, hogy összerakja az oldalt, a marketingesnek meg, hogy kitalálja, hogyan fog mindez működni? Bár mi a sajátunként kezeljük a vállalkozásodat, de nem magunknak készítjük mindezt, így nem tudhatjuk, hogy dizájnban és stratégia terén mi az, ami neked még vállalható és mi nem. Ez pedig folytonos együttműködést és egyeztetést igényel, elvégre te is azért vállalkozol, hogy sikerre vidd a szolgáltatásodat, igaz?
Nem tartod fontosnak, hogy többen megismerjék a vállalkozásodat, mert eddig is jöttek kliensek, ezután is fognak.
Ha ez így van, akkor nagyon is fontos, hogy kommunikáld a szolgáltatásodat, és elgondolkodj, hogyan tudod továbbfejleszteni azt úgy, hogy többeket ki tudj szolgálni egyszeri időráfordítással.
Szeretsz halogatni, a határidők az ellenségeid.

Bevalljuk, hogy mi is bele-bele estünk ezekbe a hibákba, hogy aztán évek múltával észbe kapjunk és az elpazarolt időt és lehetőségeket igyekezzünk pótolni. Megtanultuk, hogy szükségesek ezek a korlátok a haladáshoz, mert így lesz a „majd valamikor”-ból helyett kézzel fogható végeredmény.

"Elég, ha fenn vagyok a Face-en és az Instán, meg van egy Youtube csatornám."
Tény, hogy a közösségi média nagyon erős marketing eszköz, amit mi is kihasználunk, de ez csak a kirakós egy darabja. Ezek egyike sem tekinthető a bázisodnak, hiszen manapság ezek a platformok a beleegyezésed nélkül hajtanak végre olyan változtatásokat, amik akár téged is érzékenyen tudnak érinteni (pl.: letiltás algoritmus hibás működése miatt, csatorna megszüntetés vélt vagy jogos szerzői jogok megsértése miatt).

Gyakran ismételt kérdések

Amik benned is bizonyára felmerültek
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Add meg, hová küldhetjük az ingyenes ebookodat

A gombra kattintva tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatónkat.